لایسنس فورتی گیت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. Fortinet
  4. chevron_right
  5. لایسنس فورتی گیت

لایسنس فورتی گیت

محصول فورتی گیت شرکت فورتی نت دارای لایسنس ها با ویژگی ها و پارت نامبرهای مختلف است که در هر پارت نامبر فیچرها و سطوح مختلفی از خدمات قابل ارائه توسط شرکت فروشنده فراهم می باشد. در ادامه به بررسی چند نوع لایسنس فایروال فورتی گیت و ویژگی ها می پردازیم.

لایسنس ATP

علت اصلی طراحی لایسنس (ATP) که مخفف FortiGuard Advanced Threat Protection می باشد، حفاظت سازمان در برابر تهدیدات امنیتی پیشرفته می باشد. این لایسنس دارای ویژگی های IPS, Advanced Malware Protection Service, Application Control و ویژگی های لایسنس FortiCare Premium می باشد. این لایسنس با بهره گیری از سرویس امنیتی ابری قادر است با استفاده از شبکه های امنیتی شرکت Fortinet و ابزارهای مختلف در دسترس، تهدیدات امنیتی را در مراحل اولیه شناسایی و از بین ببرد. ابزارها و ویژگی در دسترس توسط لایسنس ATP عبارتند از:

1- شناسایی تهدیدات پیشرفته: لایسنس فورتی گیت در ورژن ATP قابلیت شناسایی تهدیدات پیشرفته امنیتی مانند برنامه های مخرب، رمز نگاری نشده و کدهای مخرب را دارد که این ویژگی قدرت گرفته از الگوریتم های هوشمند و هوش مصنوعی میباشد.

2- جلوگیری از تهدیدات بد افزاری(Advanced Malware Protection): با بررسی رفتار و شناسایی الگوهای ناهنجار، FortiGuard ATP قادر است تهدیدات بد افزاری را شناسایی و مسدود نماید.

3- مدیریت و جمع اوری اطلاعات تهدیدات: به منظور ارائه بهترین راهکارها، نیاز است که اطلاعات تهدیدات به صورت دوره ای و منظم جمع آوری و تحلیل شوند که یکی از قابلیت های FortiGuard ATP ارائه به روزرسانی های منظم و هوشمند پس از مدیریت و جمع آوری اطلاعات تهدیدات می باشد.

4- حفاظت از لایه های مختلف: لایسنس FortiGuard ATP قابلیت ارائه حفاظت در لایه های شبکه، لایه های سرویس های ابری و لایه های دستگاه های پایانی را دارد.

لایسنس ATP قابلیت آنتی اسپم و وب فیلترینگ را ندارد.

فهرست